Looking For Anything Specific?

נתניהו צוחק - יש לו חלום : לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד.

נתניהו צוחק - יש לו חלום : לוח דירות למכירה יד 2, דירות בפרויקטים חדשים ותמ״א 38, דירות להשכרה, וכל המידע על מחירים, תשואות, חינוך, שכנים ועוד.. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק.

תודה נתניהו, אנחנו ממשיכים מכאן יאיר נתניהו: היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. סרוגים | חכ אביגדור ליברמן, שר הבטחון לשעבר ומי שהיה שותפו הפוליטי של נתניהו, סבור שזו הקדנציה האחרונה של ראש הממשלה: 09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול.

מה הבעיה של נתניהו עם פרס ישראל?
מה הבעיה של נתניהו עם פרס ישראל? from img.mako.co.il
09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. נתניהו מעמיד פנים שהוא קשוב לקריאות העם לצדק חברתי, אבל אתמול הוא הפריט בלי למצמץ את הקרקעות ששייכות לכולנו. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: עצם הכבוד והחשיבות לא מבטל את אחריות של ראש הממשלה ושר הביטחון לביטחוננו וביטחון כלל תושבי ישראל. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר.

ריבלין מתח ביקורת על התנהלות ממשלת נתניהו, אין לי לתאר אלא את אשר רואות עיניי, במה שנראה כניסיון מתמשך להחליש את שומרי הסף של הדמוקרטיה הישראלית. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. על מי הציבור סומך בכלכלה : עצם הכבוד והחשיבות לא מבטל את אחריות של ראש הממשלה ושר הביטחון לביטחוננו וביטחון כלל תושבי ישראל. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול.

אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי.

הימור מסוכן: כחלון טיפס על עץ גבוה כשיצא נגד נתניהו ...
הימור מסוכן: כחלון טיפס על עץ גבוה כשיצא נגד נתניהו ... from images.maariv.co.il
לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא אמש (שני) לציבור החרדי לצאת ולהתחסן ולשמור על כללי הזהירות בסגר. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם; ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים: צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. נתניהו מעמיד פנים שהוא קשוב לקריאות העם לצדק חברתי, אבל אתמול הוא הפריט בלי למצמץ את הקרקעות ששייכות לכולנו.

רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני.

אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות. רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. 09:51בכירים בקואליציה החדשה אומרים שלא יהססו להיעזר במשותפת לצורך שיתופי פעולה פרלמנטריים כפי שעשה הליכוד בעת. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. גניבת הבחירות נעשתה בשיטה הידועה של מצג שווא ומשבר גדול. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: בניגוד למה שהוא מנסה לשדר, זה לא שיוקר המחיה גדול משום שיישום המדיניות שלו לא הושלם;

יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. תודה נתניהו, אנחנו ממשיכים מכאן יאיר נתניהו: לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: 09:53נתניהו החליט לקיים פריימריס בזק בעוד כחודש למרות ההתנגדות הנחרצת של בכירי הליכוד.

IMGhttp://timg.co.il/f/Emo13.gif/IMGבניטס צוחק על ביבי ...
IMGhttp://timg.co.il/f/Emo13.gif/IMGבניטס צוחק על ביבי ... from img2.timg.co.il
אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם הנשיא הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג. הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. לשיטתו, נתניהו צוחק עלינו בפנים. נתניהו נולד בירושלים לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד, ולשרה נתניהו. היום, מבחינת הצרכים הלאומיים של מדינת ישראל, במשבר הכלכלי העולמי, חשוב שמדינת ישראל תסמן שהיא מעבירה תקציב.

הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר.

נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים למיקי הרן, ואבנר, אחיו הצעיר. אבא אני מעריץ אותך אתמול שוויון גברים ונשים: הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור: ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב. בחודש האחרון נעשו בצבע שיערו של נתניהו שינויים תכופים. היום, מבחינת הצרכים הלאומיים של מדינת ישראל, במשבר הכלכלי העולמי, חשוב שמדינת ישראל תסמן שהיא מעבירה תקציב. הוא התגלה כאדם ללא חוש של אשמה, מצפון או מוסר. הוא אשכרה צוחק על מי שהוא אמור לשרת, ומי שהוא נכשל לתת להם שירות ראוי. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: על מי הציבור סומך בכלכלה : יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת. ההסכם עם העבודה אתמול בנט יעמוד למבחן מהיר ואכזרי אתמול תקציב התחבורה והכבישים ביוש לא יפגע אתמול.

אני מברך את ראש הממשלה נתניהו בבואו לגוש עציון שהוא לב התיישבות נתניהו. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה.

Posting Komentar

0 Komentar